Špičkový servis

Internet je živé médium a nerešpektuje otváraciu dobu kamenných obchodov. Na všetky zmeny je potrebné pružne reagovať 24 hodín denne. Preto aj naše servisné oddelenie systému ShopCentrik funguje 24 hodín denne, 7 dní v týždni. V prípade, že by sa vyskytla porucha, môžeme na ňu okamžite reagovať a predísť tak zbytočným stratám.

Servis pre eShop v režime 24/7

Spoločnosť NetDirect zaviedla pre svojich zákazníkov nonstop servis, ktorý funguje 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Zistili sme, že je dôležité prípadné chyby včas odhaliť a odstrániť ich v čo najkratšom možnom čase. Už aj krátky výpadok môže pre našich klientov znamenať veľké finančné straty a vo veľkých e-shopoch môžu byť finančné toky naozaj enormné. Rozhodli sme sa tomu predísť a odmenou sú nám spokojnejší klienti, čo nás veľmi teší a zároveň nás to motivuje do ďalšej práce.

Vložte eShop do rúk odborníkov

V našom tíme pracujú odborníci (programátori, databázoví špecialisti, analytici a pod.), ktorí majú vlastné servisné stredisko, čo je oproti menším sprostredkovateľom e-shop systémov obrovská výhoda. Pracovníci servisného oddelenia sa špecializujú len na požiadavky klientov, opravy chýb a rozvoj funkčnosti.

Servis využíva systém HelpDesk, ktorý môže používať každý z našich klientov. Naše vnútrofiremné normy vychádzajú z Integrovaného systému riadenia kvality podľa ČSN EN ISO 9001:2001, na ktorý sme certifikovaní. Aj napriek tomu, že v servisnom oddelení pracujú len skúsení špecialisti,  môže sa stať, že sa v zložitej aplikácii niečo pokazí. Preto sme pre všetky prípady poistení na čiastku 20 miliónov korún.

Úrovne postimplementačnej podpory

Klienti, ktorí využívajú e-shop systém ShopCentrik si môžu vybrať z troch taríf Zmluvy o postimplementačnej podpore:

  • BASIC
  • STANDARD
  • VIP

Jednotlivé tarify sa líšia v rozsahu poskytovaných služieb a v garanciách.